Khamis, 17 April 2008

Congratssss!!!!

Tahniah cik Sabariah a.k.a Sab di atas kelahiran baby sulung nye... Oppssss salah story.... hehehe jangan marah ek... gurau jer... (mati la kena sekeh nanti.....)
T.A.G mengucapkan tahniah kepada Sab kerana berjaya memenangi tempat kedua dalam pertandingan yang di anjurkan oleh Murai.com.my. Walaupun dapat tempat ke 2 tapi hadiah nye... sangat bermakna.. kan Sab... hehehee usaha tangga kejayaan.
Go girl!!!!
And to Zura... tahniah gak dari kami. Tempat pertama lagi... class u... hehehe....
Korang ni sangat bergigih-gigih tau... cayalah....
Nota T.A.G:
psstt bila nk buat sesi autograf n fotografi terbuka? lalalala

9 ulasan:

eyLa berkata...

salam...

tahniah kak sab...(^_^)V

kire ala2 sesi bersama peminat yer kak.. silap2 ade sorg tuh nak bergambar n mnta sain dr kak sab.... allalalalaaa

atie berkata...

saya saya saya(sambil angkat tangan)
nk jumpe cik sabariah dan minta sain sambil bergambar belatarbelakangkan lukisan itu ekekekekek(",)

madjo berkata...

wahhh.. bila mau ketemu cik sabariah ne..
nk otograp plss...hehehhe

sab nyer berkata...

hahhahaha...thanks semua...
memang target no 2 tu dr mula...
hihihi

sab nyer berkata...

hahahaha..
mau sign saya>??
leh..
jum trek saya...
hahahaha

eyLa berkata...

wahh pemes dah kak sab... hihihih (^_^)v

sab nyer berkata...

hahahah
pemes ke????
prasan je i ni....
(muka tgh merah padam)

MeMoRy LyNn berkata...

sabbbb!!!! nak signnnn!!!!

hehehehehe

sab nyer berkata...

mehhhh..tangan aku tgh gatal nak sign nie....