Isnin, 9 Februari 2009

Shawal FC @ BERIADAH SAMBIL BERAMAL-DaVOM

Assalamualaikum.... 8 Feb 2009 yang lalu, Trek Agogo Geng telah bersama2 Shawal FC menghantar wakil dalam mengikuti program BERIADAH SAMBIL BERAMAL yang dianjurkan oleh DaVOM bagi membantu saudara-saudara kita di GAZA.

Antara FC yang turut terlibat pada 8 Feb tempoh hari adalah Stacy FC, Saida FC, Tasya FC, Riz FC, & Toi FC. Selain Mila sebagai tuan rumah antara artis yang sudi turun padang bersama bagi memeriahkan majlis adalah Nurfatima & Diddy. Alhamdulillah segalanya berjalan dgn lancar, mengikut sumber kutipan pada hari berkenaan mencecah 2K+ tahniah DaVOM!

sedikit laporan dari Syasya yg mewakil Shawal FC:

"salam...hye sis eyla n T.A.G...kat sini sy nak cite skit pasal xtvt kt sg pangsun ari tue.. mula2 kitorg kene kenalkan diri mewakili fc masing2...mula da vom kenalkan ajk dorg aritue...then tiba2 beckhem sebut 'jemput wakil utk shawal fc' sy pun tgk2 la sape2 yg nak kene ckp...skali beck ngan presiden da vom pandang sy...la...sy ker yg nak kene ckp....sy pun blasah jer la....sy ckp sy mewakili shawal fc n kak eyla...sy ckp akak kene balik awal sebab ade hal...ade kenduri...hahaha...main belasah jer...pastu team fc yg lain plak kenalkan ahli masing...

pastu kitorg di bahagikan 4 kump...1kump dlm 8-9 org....campur2...mula kene
bg name group...
1.errmmm
2.ade aku kesah
3.hoo yee hoo yee
4.ape2 aje...

1st game, main ukur paling panjang...baring la kitorg ni atas rumput
2nd game bola beracun
3rd game main keretapi....keretapi mana yg smpi garis penamat dulu lah pemenang nyer...

seronok sgt...tp klu kak eyla n yg lain ade...mesti lg happening...pas abih game, mila ade nyanyi...denda sbb dia dtg lambat...lepas dia nyanyi...dia kutip duit (gune topi dia ala2 penyanyi jalanan) kat sume yg ade...pastu duit tu dia masukkan kat dalam tabung GAZA tue...dah masukkan duit dlm tue...dgn tabung tue skali dia bawak pusing kat area sungai...abis
sepanjang sungai tue dia kutip...mase nie la kitorg amik peluang mandi manda sepuas-puas nyer......

sblm balik....diorg umum sape pemenang utk game yg kitorg main...
1st ade aku kesah

2nd hoo yee hoo yee
3rd ape2 aje
4th errmmm

pastu president Da Vom panggil sume wakil fc yg ade utk kire duit yg dapat
dikumpul....alhamdulillah.byk gak jumlah nyer.... RM2134.60++ pastu....kitorg pun balik....dlm kul 5 camtu..."

Terima kasih kepada pihak DaVOM kerana menganjurkan majlis amal sebegini serta sudi menjemput kami ya.

kredit foto : Me, Abg Bad (DD's Manager), Chepah, Syasya & Shahida (Shawal FC) tq so much!
lagi foto & cerita :
nurt , eleza , k.A
, stacyfrenz & diddy

5 ulasan:

i'm NuRt berkata...

hai..

thanks coz shawal fc sudi join event kitorg..

korg mmg best..

nxt time join lg ek,jgn serik...

gud luck utk shawal fc..!!

*wink*

eleza737 berkata...

kek batik sedapppppp!!!!

hehehehe thanx korg!

thanx 4 coming and thanx 4 eberiting ;)

jumpa lagi di lain kali..

=)

atie berkata...

wah....picnic + bbq + beramal
congrate milafc and semua fc yang terlibat...

KA berkata...

nak kek batik lagiiiii. sedaps yg amat. huhu

T.A.G EyLa berkata...

kak A, ade peluang nanti eyla bawa lg k (^_^)v