Isnin, 29 Disember 2008

Shawal FC Bowling Tournament [BIG DAY]

25hb Dis 2008, Hari yang di nanti menjelang tiba. Seawal 8.30am sejurus selepas check out dari Summit Hotel, Crew Tourney bergegas bersiap sedia untuk beberapa persediaan terakhir.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa dari ayahanda tuan umah En. Ruslan Kasim. Diikuti dengan ucapan alu2an dr tuan umah Shawal Ruslan, serta Balingan Mula bagi menyempurnakan perasmian "SHAWAL FC BOWLING TOURNAMENT"
(ikuti cerita bergambar di bawah---->)























Alhamdulillah, syukur pada Allah s.w.t selesai sudah majlis kami. Terima kasih atas sokongan anda yang sudi hadir bagi memeriahkan majlis kami. Tidak ketinggalan kepada semua penaja2 kami secara langsung mahupun secara tidak langsung. RIBUAN TERIMA KASIH diucapkan. Dikesempatan ini juga kami menyusun 10 jari di atas segala kekurangan sepanjang majlis berlangsung. Jumpa lagi di tahun hadapan... insyaAllah (^_^)v

lagi gambar sila klik sini
kredit foto #1 k.julia shanoans cari.com tq so much!

2 ulasan:

CAKES STUDIO berkata...

Yeay!!!! gambar dah update.. best2... niway.. di kesempatan ini sekali lagi seri ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam tournament. Seri bangga ngan korang semua yg sanggup susah payah siap join berkampung kt summit lagi... kerlass!!!!

Ape2 seri mohon maaf kalau2 terkasar bahasa, atau terover suruh itu dan ini....[ala2 memerintah gitu...] maaf kan saya ye... kadang2 kita x sedarkan bila bekerja under stress... kejo masa kaedahnye.. huhuhu...

But i really had a good time with u guys! And i proud to be one of the crew for this event!

PANTANG MUNDUR JALAN TERUS
AGOGO!!!!

TERIMA KASIH SEMUA! SAYANG KORANG SANGAT2.. MUACH!!!!

.::Wanie::. berkata...

Besh gila Shawal FC!!!
Agogo!!!