Ahad, 17 Mei 2009

Lepak Santai wt Mr.Agogo @ Markas

Assalamualaikum...15 Mei 2009 yang lalu, satu perjumpaan tidak rasmi telah diadakan di Bilik Bunga Raya, Restoran Kampung Pandan Jalan Yap Kwan Seng. Perjumpaan ini bertujuan bagi mengeratkan silaturahim antara Mr.Agogo & peminat setia beliau. Turut hadir adalah Nubies terima kasih atas sokongan kalian (thanks tyra & da gang).

Terima kasih diatas kehadiran anda sekalian (^_^)v
Bagi yang tidak dapat turut serta usah khuathir, insyaAllah pasti kita akan bertemu di lain masa, tungguuuuuuu!!!

7 ulasan:

Seri a.k.a Lynn berkata...

Maceh pada semua yang sudi menghadirkan diri walaupun penat balik keje kan... but korang memang sporting!


Maaf ye kalau ade kekurangan.... peace!! hehehe

Sayang korang semua.. muach!!!!



** T.A.G EYLA... maceh gambo2 yang best n sgtttt memorable....
felok2!!

T.A.G EyLa berkata...

Cecameh kakak.... Sharing is caring lor. n mlm tu sy ramai asistant. hehehe...

kak sab
ijan
cik anum
dyana
atie
tira
awak (kak seri)

pun tulun2 snap ehehhee...

maceh juger pd semau yg hadir tak sangka ramai sekali... 1st time sambung meja paling panjang...(^_^)v

atie berkata...

hiks....seronok together-gether mcm mlm tu...walaupun muka saye toyer pasti saya akan tersenyum melihat telatah kalian semua....sayang kamu semua juga..muah muah

madjo berkata...

wah.. sunuts sgt2... ekkekek

maceh sume... sori kene pulang awal

tira berkata...

Hugs to all!!!!!

Maceh juge kat kalian sume! hehehe!

~peacemuahagogocayalah!~

hikssss!
:D

Tanpa Nama berkata...

meriah sungguh ya...senyum2 yeahhhhh.....(ijan)

Miss jane berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,正妹牆,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站